ویلا چوبی زیبایی
خلق شدنی است!
به چه می اندیشید؟!! مشاهده طرح ها

پلان دلخواه خود را انتخاب کنید!

گروه صنعتی آرتا چوب آریا با افتخار اعلام می دارد ویلای رویایی شما را با هر نوع سلیقه و پلان دلخواه، طراحی، محاسبه و مطابق با آیین نامه سازه های چوبی اجرا می نماید. (برخلاف برخی شرکت های همکار که صرفاً تعدادی پلان پیش ساخته معرفی می‌نمایند) بنابراین هیچگونه محدودیتی در انتخاب پلان ندارید!
در این راستا تیم طراحی و معماری آرتا چوب آریا آمادگی خود را جهت مشاوره و ارائه طرح های معماری کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک و نوین را مطابق با نظر شما اعلام نموده و ویلای شما را به صورت سه بعدی و 3D به همراه کلیه جزئیات مطابق با نظر شما طراحی می نماید.
پس از تایید پلان و نما و طراحی داخلی، تیم فنی و مهندسی شرکت، سازه و استراکچر ساختمان را توسط نرم افزارهای مدلسازی نمونه و اقدام به طراحی و اجرای سازه می نماید.
پس از تصویب و کنترل های لازم شاسی و فریم های چوبی از چوب های مرغوب نژاد روسی در کارخانه تولید و به صورت پیش مونتاژ آماده می گردد پس از ساخت پنل ها قسمت QC شرکت کیفیت محصولات را کنترل و پس از تاییدیه به محل پروژه حمل و عملیات نصب آغاز می گردد.

شرکت آرتا چوب آریا تعدادی پلان و طرح های سه بعدی و 3D -که غالباً از ژورنال های خارجی کارهای شده توسط این شرکت می باشند- به صورت پیشنهادی به لحاظ کمک و مشاوره شما عزیزان در انتخاب سبک کار، متراژ، تعداد طبقات و مشخصات ویلای رویایی شما به شرح زیر ارائه می نماید:

ویلا سوئدی

نمونه طرح های سوئیسی

ویلا چوبی دوبلکس

نمونه طرح های دوبلکس

ویلا چوبی فلت

نمونه طرح های فلت

ویلا اقتصادی

نمونه طرح های اقتصادی

با ما در ارتباط باشید

فهرست